sobota, 24 października 2009

Streetcom


Jestem ich ankieterką. Od jakiegoś czasu.
Niestety z uwagi na wiek (i upodobania czasem) nie kwalifikuję się do wszystkich, bo albo nie jestem kobietą ciężarną, albo matką karmiącą, albo nie mam niemowlaka, dziecka w wieku przedszkolnym, albo nie palę, albo nie bywam często w lokalach, albo posiadam telefon nie w tej sieci co się promuje... ale od czasu do czasu się na coś tam załapuję. No dobra, raz załapałam się na ankietę kawy, a teraz batoniki z musli.
Bawi mnie udział w tych kampaniach.
Polecam wszystkim, którzy lubią testować nowe rzeczy, lubią się dzielić (bo produkty, które się testuje trza przekazać innym do wypróbowania) , którzy lubią spotkania w gronie znajomych, lubią słuchać, zbierać opinie i znajdą czas na napisanie raportów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz