wtorek, 22 grudnia 2009

Trzy razy "O"

Mała Mi w swoim miłym komentarzu napisała, że w grudniu Oszczędzać i Odchudzać się nie należy.
Ja odchudziłam, i to zdecydowanie, mój portfel.
Kurczaczek.
Stanęłam na mojej wadze, którą do tej pory uważałam za magiczną. Dziś jakby magia prysła.
Przybyło mi od września 2 kg.
Kurczaczek.
Nie mieszczę się do moich nowiuteńkich nieużywanych jeszcze dżinsów, które kupiłam właśnie we wrześniu, zachwycona tym, że tak idealnie leżą. No i leżą. Tyle, że w szafie.
Kurczaczek.
Co będzie po świętach?!
O! Kurczaczek!

2 komentarze:

  1. Ja wiem co będzie po świętach w moim przypadku i polecam podobnie (w zależności od możliwości) :)bo w święta będzie lenistwo i odpoczynek. A po będzie powrót do w miarę zdrowego żywienia, ćwiczeń, pędu życia, i mniejszej ilości słodyczy :)
    Wydaje mi się, ze te 2kg nie będą problemem. Ale spodni byłoby też mi szkoda ;) takze warto po świetach zmienić tryb :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie będzie karp zamiast kurczaczka :)

    OdpowiedzUsuń