niedziela, 12 września 2010

Lubię

Stardust, jak sama rzekła, nieco podstępnie wkręciła mnie do zabawy. A że zaproszenie przyjęłam, pora więc w końcu włączyć się w grę.
Wszak lepiej późno niż później.

Lubię:
  • Pędzić przed siebie na moim rowerze, gdy wiatr we włosach wolności melodię gra.
  • Wiosnę wiosną, lato latem, jesień jesienią, zimę zimą. Zachwycać się tym, co z sobą niosą (nawet jeśli przez to narażam się innym).
  • Lody waniliowe z gorącym sosem malinowym.
  • Gadać.
  • Moją  pracę, mimo, że czasem marudzę i się wkurzam.
  • Filmy z happy endem.
  • Spotkania z przyjaciółmi, znajomymi i rodziną.
  • Czas spędzany z Pierworodnym.
  • Marzyć...  i  chwile, gdy marzenia się spełniają.
  • Nade wszystko lubię ŻYCIE.
Jest jeszcze milion  innych rzeczy, które lubię, a których nie wymieniłam... (nawet sama nie wiedziałam, że aż ich tyle). Te, które tu się znalazły,  nasunęły mi się pewnie pod wpływem przeżyć ostatnich dni, tygodni czy miesięcy.

Do zabawy zapraszam: Euforkę, Maję i  Margo.

Dzisiejsze ziarnka:

:) ciepłe kaloryfery
:) rosół z makaronem
:) kąpiel w wannie pełnej pachnącej piany

 

10 komentarzy:

  1. Maja to ja?? :)Już drugie zaproszenie ,więc chyba muszę coś napisać :):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Maju, to Ty:). "K" mi się z kawą wypiło. Pisz, pisz o tym co lubisz:).

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmmm lody waniliowe z gorącym sosem waniliowym powiadasz

    Ja też lubię szczególnie w Twoim towarzystwie.
    I wspólne zakupy obuwnicze :)
    Natka

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoje towarzystwo Natko - zawsze i wszędzie.
    A zakupy obuwnicze - od wczoraj, to tylko z Tobą:))).

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za zaproszenie :)
    jest tyle rzeczy które lubię, że nie wiem czy kiedykolwiek uda mi się wybrać te 10 najlepszych ;)
    postaram się ;)

    fajne te dzisiejsze ziarenka
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubienie ŻYCIA oznacza, że tak naprawdę lubisz wszystko co czyni je takim jak chcesz. I tak trzymaj:)

    OdpowiedzUsuń
  7. No dobrze, dobrze, hehe zaraz się zbiorę i odpowiem na jednym z blogów :P

    OdpowiedzUsuń
  8. I masz tutaj http://m-margarithes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. To wielki skarb, że jesteś tak pozytywnie nastawiona do życia i umiesz szukać zawsze tych 'ziarenek', brawo! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. I bardzo sie ciesze, ze uleglas podstepowi:)) Jest w Twoich notkach tyle pozytywnych przemyslen, ze bardzo bylam ciekawa. A przy okazji, to zabawa mi sie podoba, bo czesto zmusza do przemyslen:))

    OdpowiedzUsuń