niedziela, 2 stycznia 2011

Postanawiam i już!

Fajnie jest pisać bloga. Zawsze można wrócić do posta sprzed roku np. i spojrzeć co się działo, czego się chciało i sobie życzyło.
Z całą dumą stwierdzam, że zeszłoroczne postanowienia zostały pięknie zrealizowane (za łatwe były czy co?).
Nie wierzyłam że się uda, a jednak!
Ha! I jeszcze dodam, że w horoskopach pisało, że 2010 miał być moim rokiem... i z całym przekonaniem (no dobra, po wydeletowaniu  końcówki, bo była raczej taka se) stwierdzam z uśmiechem, że się spełniło.

W związku z zeszłorocznym sukcesem   i w tym roku postanowienia - MAM.

Część tych z  2010 pięknie i sukcesywnie realizowanych  przechodzą  i na 2011.

Jednym słowem CHWYTAM CHWILE, które zdarzyć mogą się tylko raz.

I życzę sobie (lubię być egoistką czasem) w tym Nowym Roku, bym znalazła więcej czasu dla tych których kocham,  są mi bliscy,  i na których mi zależy.


Dzisiejsze ziarnka:
:) wszędzie dobrze, ale w domku najlepiej
:) pobudka o 9 rano
:) obiad przygotowany przez Pierworodnego

9 komentarzy:

  1. I z serca życzę Ci, by się spełniło. :) Brawa za dotrzymanie postanowień - podziwiam, bo moje postanowienia rokrocznie biorą w łeb. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystkiego dobrego w nowym roku! i owocnego blogowania życzę! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I do przodu!

    Fajnie znaleźć komentarz, który się przeoczyło...

    OdpowiedzUsuń
  4. ja jakos nie wracam do tego co napisalam ,ale moze tak zrobie :) albo moze lepiej nie bo zaraz zaczne powprawiac to co napisalam a teraz mi sie nie podoba,;) niech ci sie spelni to o czym marzysz :) :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj Ido,
    Też wierzę, że warto mieć postanowienia. Jak się ma, to ma się do czego dążyć!
    Realizacji ich Ci więc życzę.
    A że nie zawsze idzie jak po maśle - nikt nie obiecywał, że zawsze będzie łatwo :))
    Powodzenia w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj Ido, dziękuję za życzenia i również Ci życzę udanego roku 2011;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję i również dobroci :)

    OdpowiedzUsuń