środa, 11 lipca 2012

Natura

Głupia naiwna dzieweczka. - tak mawiałam o sobie przed laty.

Teraz zaś wypada mi ino powiedzieć:
głupia naiwna stara babo!


Ileż razy jeszcze będę musiała się sparzyć, by uwierzyć,  że ludzie z natury dobrzy nie są?
Że....  za spontaniczne zaangażowanie nie usłyszę "dziękuję"?
Że ... wychowawca  chcąc ukryć swoje ewidentne błędy będzie mnie za nie winą obarczał?
Że... w podziękowaniu za dobre rady ktoś mi dupę za winklem* obrobi?
Że uśmiechnięty kapitan opuszczając statek  po uprzednim skierowaniu go na górę lodową,   zostawiając załogę na walkę z żywiołem nie powie "przepraszam", a oburzy się, że miałam czelność mu to zarzucić?



Że...
Że...
Że...
Ile razy jeszcze?
Ile razy jeszcze będą musiały mnie boleć: dusza, serce i dupa, bym w końcu uświadomiła sobie
i zapamiętała raz na zawsze że:

LUDZIE SĄ Z NATURY ŹLI.

*winkiel - tu: róg budynku :)

7 komentarzy:

  1. Tak....popatrz na mnie - Ciotka Samo Złooooo:))))
    Ludzie są róźni, i tyle. Raz trafisz na cudowna osobe, a raz na żmiję. Problem, że dowiesz sie o tym dopiero kiedy bolesnie ukąsi.Jak to mówią - sa małe świnie, sa duże knurska i jest tez odmiana wysokogórska:))) Nie martw sie, to życie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Absolutnie popieram Pieprza!!!! Trafilas na taki egzemplarz, nastepnym razem bedzie lepiej. Nie mozna stracic wiary w ludzi, bo wtedy po co zyc?
    Glowa do gory, jutro bedzie lepiej:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziewczyny, ja Was po prostu uwielbiam...:))))

    Przeraża mnie ino moja naiwność.:).

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiesz, mi się ciągle obrywa, a w sumie, to co robię - nie jest niczym innym tylko wolontariatem

    Więc przywykłam, że zamiast dziękuję - słyszę pretensje, a obrabianie dupy? Kochana moja... Olej to wszystko, małe świnie i duże kurska, i całą resztę badziewia.

    Widocznie znaczysz tak dużo, że inni nie potrafią Ci tego darować. Cmokam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Małgosiu, masz rację.
      Ale widzę, że powoli, powoli, powoli oliwa na wierzch wypływa.
      He he he:).

      Pozdrawiam:)

      Usuń
  5. Naiwnosc to moje drugie imie, za kazdym razem obiecuje sobie, ze to juz bedzie ostatni raz, ze juz nigdy wiecej, i sparzam lapska, pocieszajace jest to, ze na 10 osob taka wredna trafia sie jedna.

    OdpowiedzUsuń
  6. często sobie to powtarzam "ludzie są z gruntu źli"

    OdpowiedzUsuń